Сьогодні на занятті працювали дуже багато та ефективно. Я вчилася аналізувати власну систему оцінювання, познайомилася з видами формувального оцінювання, складала З-Х-Д таблиці, організаційні діаграми оцінювання, навчилася створювати закладки. Отримала дуже багато цікавої допоміжної інформації, яка згодиться при роботі з дітьми. Крім того, почула інформацію про критичне оцінювання ресурсів і створила власний опитувальник, який відправила у власний блог. Із-за деяких організаційних питань, повязаних з посадою, пропустила створення презентацій, тому буду звертатися до сусіда. І ще познайомилися з терміном гаджет і навчилася його створювати.
четверг, 10 января 2019 г.
Модуль 4-5
Сьогодні на занятті працювали дуже багато та ефективно. Я вчилася аналізувати власну систему оцінювання, познайомилася з видами формувального оцінювання, складала З-Х-Д таблиці, організаційні діаграми оцінювання, навчилася створювати закладки. Отримала дуже багато цікавої допоміжної інформації, яка згодиться при роботі з дітьми. Крім того, почула інформацію про критичне оцінювання ресурсів і створила власний опитувальник, який відправила у власний блог. Із-за деяких організаційних питань, повязаних з посадою, пропустила створення презентацій, тому буду звертатися до сусіда. І ще познайомилися з терміном гаджет і навчилася його створювати.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Погоджуюсь навчання було цікаве і досить ефективне.Всі ми отримали багато нової інформації.Якщо треба допомога звертайтесь)))
ОтветитьУдалитьВітаю, Валентино Петрівно! Презентації у Pawer Point багато хто з нас робив, але робили ми її в основному навчальну, при поясненні нової теми. А сьогодні мене вразило те, що за допомогою цієї презентації можна спонукати учнів до досліджень або до пошуку нової інформації, при цьому актуалізуючи уже набуті знання. Так, як ви володієте комп'ютером краще за мнене, то освоїте швидко цю форму оцінювання. Успіхів вам!
ОтветитьУдалить