суббота, 12 января 2019 г.


Не хочеться, щоб хороше закінчувалося))) Тому пропоную позитив продовжити до 17.30.
А насправді, день надзвичайно вдалий і розпочався з енергійної й веселої руханки, продовжили працювати над планом проекту, визначили диференціальні підходи до обдарованих дітей та дітей з особливими потребами й провели з учасниками фасилітацію. Всім бажаю вдалих й ефективних двох тижнів захисту. Тренерам нашим повага за позитив. До нових зустрічей!!!

1 комментарий:

  1. І. Цікава тема проекту. Мені, як учню було б цікаво працювати над дослідженням в даному проекті, та шукати відповіді на ключові та тематичні запитання особливо з рослиною, приклади золотого перетину в мистецтві та архітектурі. На мою думку можна зменшити час на виконання даного проекту, для дітей 6 класу термін місяць досить довгий. Також в плані проекту більш чітко описати що роблять учні, та який результат їх досліджень з зірками.
    ІІ. Учнівський буклет дійсно відображає дослідження пропорцій в конкретних задачах, цікава задача про куклу Барбі, відповідає віковим особливостям учнів 6-го класу. Можливо для учнів 6 класу презентація простіша для виконання., або плакати. Також треба звернути увагу на відсутність джерел інформації використаних в буклеті та авторство хто з учнів виконав дану роботу.
    ІІІ. Дуже влучно в формі оцінювання буклету прописані критерії, які стосуються як вмісту так і оформлення учнівської роботи., крім того прописані коефіцієнти і за зміст він найвищий. На мій погляд добре, що вчитель звертає увагу на грамотність та стиль в оформлені учнівської роботи, привчаючи учнів до естетичного вигляду роботи. Можливо запропонувати учням самостійно створити критерії оцінювання буклету, також відповідно до віку учнів
    VI. Сама ідея звернути увагу учнів на золотий переріз в мистецтві, архитектурі, рослинах та в будові людського тіла вже гарна мотивація до вивчення теми Пропорції. На мою думкунеобхідно - доопрацювати етапи реалізації проекту, у тому числі етап презентації результатів. Звернути увагу на такі питання, що роблять учні, який практичний результат їх роботи навіщо вони це роблять?
    Опонент:Данькевич Світлана

    ОтветитьУдалить